Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.6.2020 alkaen. Päivitetty 1.6.2020.
PIATTACÓ | FINAL FOUR FINLAND OY (y-tunnus 2743160-1)
Kauppakatu 49
70110 Kuopio
044 700 4600
info@piattaco.fi
piattaco.fi
Olemme palveleva verkkokauppa. Ota yhteyttä, mikäli olet epävarma koostasi, niin autamme Sinua esimerkiksi antamalla tuotteesta tarkat mitat. Näin et tilaa vahingossa väärää kokoa.
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tilaamalla hyväksyt toimitusehtomme.
Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt nämä yleiset ehdot.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos et löydä tilausvahvistusta, tarkasta roskapostisuodatin. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme info@piattaco.fi. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelumme kanssa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Ilmoita meille välittömästi tilauksen jälkeen, jos huomaat tilauksesi tiedoissa virheitä.
Toimituskulut sisältävät postitus- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Kassalla saat kaikki toimitustavat näkyville, kun olet syöttänyt postinumerosi. Olethan tarkka toimituskulujen kanssa, emme voi teknisistä syistä johtuen palauttaa liikaa maksettuja toimituskuluja, vaikka haluaisit vaihtaa toimitustapaa.
HUOM! Säilytämme noudettavia paketteja kaksi viikkoa tilauksesta.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen. Huomioithan tilatessasi, että paketit kulkevat vain arkipäivisin.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Valmiilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Sukat, alusasut ja uima-asut voi palauttaa ainoastaan alkuperäisen pakkauksen ollessa ehjä ja avaamaton. Mikäli näitä on sovitettu, emme voi niitä enää ottaa vastaan.
Palautukset ja vaihdot tapahtuvat asiakkaan omalla kustannuksella käyttäen Matkahuoltoa tai Postin SmartPost- tai pakettilähetystä (ainoastaan K-market Kalakukko) Tuotteen noutamatta jättäminen ei ole palauttamista.
Palautettavan tuotteen tulee ehdottomasti olla pesemätön, käyttämätön ja myyntikuntoinen. Pakkauksessa olevat tuotelaput tulee palauttaa mukana, eikä vaatteessa kiinni olevia lappuja saa irrottaa. Virhetapauksissa tuotetta ei saa mennä ensin itse korjaamaan / pesemään / muuttamaan mitenkään, ennen kuin on ottanut yhteyttä meihin. Ota aina ensin meihin yhteyttä kaikenlaisissa reklamaatiotapauksissa. Reklamaatiot käsittelemme vain sähköpostin välityksellä. Tämä siksi, että tieto tavoittaa oikeat henkilöt nopeimmin ja varmimmin. Laitathan siis mahdollisen reklamaation kuvien kera ystävällisesti sähköpostiin.
Mikäli tuotetta on käytetty, se on likaantunut, on lemmikkien karvoissa tms. on arvon alenema 100%, emmekä hyvitä tuotetta. Tällöin tuote palautetaan asiakkaalle asiakkaan omalla kustannuksella.
Tuotteen vaihtomahdollisuutta tarkastellaan jokaisessa tapauksessa erikseen. Vaihtaminen ei välttämättä ole mahdollista, sillä useissa tuotteissa löytyy uniikkeja kappaleita. Tuotteiden palauttaminen tapahtuu vaihtotapauksissakin asiakkaan omalla kustannuksella, ellei kyse ole reklamaatiosta, jolloin palautus tapahtuu meidän kustannuksellamme.
Noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Noutamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 10€ toimituskustannukset sekä mahdolliset laskutuskulut ja laskulle muodostuneet korot ja huomautusmaksut.
Huom! Pakettisi tulee perille muutamassa päivässä. Saat lähetyksestä toimitusvahvistuksen sähköpostiisi. Vahvistuksessa on paketin seurantakoodi. Seuraa pakettisi toimitusta ja ilmoita meille, mikäli se jää esimerkiksi jumiin johonkin. Mikäli et ole saanut toimitusvahvistusta, tarkista ensimmäisenä roskapostikansiosi ja ota vasta sen jälkeen meihin yhteyttä. Lähetämme toimitusvahvistuksen tarvittaessa uudelleen.
Tilausta tehdessäsi tarkasta, että antamasi puhelinnumero ja sähköpostiosoite ovat oikein. Mikäli paketti palautuu noutamattomana sen vuoksi, että antamasi yhteystiedot ovat väärin, käsittelemme palautuksen samoin kuin noutamattoman paketin. Ilmoita meille välittömästi tilauksen jälkeen, jos huomaat tilauksesi tiedoissa virheitä.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti meille sähköpostilla info@piattaco.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, sinun täytyy tehdä välittömästi paketin noudettuasi asiasta reklamaatio valitsemasi toimitustavan kuljetusyhtiölle.